zaterdag 18 augustus 2007

Vol verwachting, geheimpje 1

Ik moet beslist een vooruitziende blik hebben gehad toen ik vorige zomer dit piepkleine hemdje op een brocante in Frankrijk kocht. In een kraam vol met antiek textiel zag ik het liggen, schattig afgewerkt met twee randjes zigzagband in verschillende breedte. Ik moest het gewoon hebben en sindsdien ligt het keurig opgeborgen in een van mijn Shakerdozen.

Via Marian’ne ontdekte ik bij Saartje schattige babyslofjes met het patroon. Ik heb ze in witte katoen gebreid en vanmiddag heb ik de knoopjes eraan genaaid. Het begin van oma’s uitzet voor het eerste kleinkind in wording is een feit. Ik heb nog maanden de tijd om al mijn plannetjes uit te voeren en die verklap ik niet hier; mijn kind (de aanstaande mama) leest mee dus ik ga hier natuurlijk niet alles onthullen.

De kaarten die op bovenstaand logje te zien waren heb ik uiteraard bewaard en Elise… ik ook van jou :)

31 Reacties

Geen opmerkingen: