woensdag 22 augustus 2007

Oude wijn...

Ik geef het toe, het is een beetje oude wijn in nieuwe zakken want dit stoplapje is al een paar keer langs geweest in diverse stadia van afgemaaktheid.
Aan de andere kant: er werd ook gevraagd om het produkt nogmaals te laten zien na bezoek aan de lijstenmaker dus bij deze voldoe ik aan die wens:

Het kostte een heleboel overleg met de inlijst-mevrouw want ik wilde de beide stopjes op de hoeken rechtsonder en linksboven maar voor de helft in beeld. Al vouwend aan mijn lap heb ik het haar voorgedaan en zij deed het me na. Het resultaat vind ik zelf erg leuk: in de hoeken lijkt nu een zeer moeilijk te maken hoekstopje zichtbaar maar dat is natuurlijk nep, een beetje Haagse bluf als je ‘t mij vraagt. Geeft niks, maar vertellen jullie het niet verder?

een detail van mijn Listige Lijsttrucje:

en nog eentje van de andere hoek:

en hiermee stop ik mijn Pleister Project
26 Reacties

Geen opmerkingen: