woensdag 8 augustus 2007

Ha!

Ik moest nog maar een klein dingetje en toch is ‘t bijna een jaar blijven liggen voor ik de laatste steekjes aan mijn stoplap heb gemaakt. In dit logje schreef ik voor het eerst wat over mijn replica stoplap, hier schreef ik het vervolg en hier was ik op dat kleine dingetje na klaar. Dat was allemaal bijna een jaar geleden. Daarna belandde het lapje een hele tijd in de kast. Deze middag heb ik er eindelijk het – naar mijn idee – nog ontbrekende naaldkantje in gezet. Omdat ik links mijn initialen had geborduurd viel er aan de rechterkant een open plekje.
Daar zit nu dit:

een klein vierkantje met "spinnetjes". Soms heb je zin om aan iets nieuws te beginnen maar gelukkig heb ik ook zo nu en dan een "afmaak-bui".
Het totale lapje oogt nu zo:

en het enige wat nu nog "moet" is een bezoekje aan de lijstenmaker om een lijst uit te zoeken. Daar ga ik niet nog een jaar mee wachten!

Behalve de fotootjes hier heb ik ook nog een nieuwe foto geplaatst in het breirol-logje.
En deze middag heb ik nog meer dingetjes eindelijk eens afgemaakt, maar daarover later meer
16 Reacties

Geen opmerkingen: