woensdag 30 april 2008

Vluggertje

Ik dacht het en zij voerde het uit. Speldenkussentjes. Een van mijn nieuwjaarsplannen was om iedere maand een speldenkussentje te maken. Het kwam er niet van. Eergisteren liet Corrie haar verzameling zien en dat inspireerde niet alleen mij om er op door te gaan. Ik denk zo dat er de komende tijd wel meer verzamelingetjes zullen rondzingen op de weblogs. Waaronder de mijne: ik heb ze inmiddels her en der vandaan gesprokkeld en op de foto gezet.
Wat ik Corrie ook vast verklapte is dat ik alsnog ga proberen om iedere maand een Spelden-Dingetje te maken, te beginnen met de maand april en Corrie doet mee. Ik hoop dat we elkaar en anderen zullen inspireren met onze kleine maar o zo nuttige handwerkjes en misschien zijn er wel meer die ons idee gaan volgen. April had nog maar twee dagen dus het werd een "vluggertje" deze keer. Niet zozeer vanwege het werk want ook hier zitten de nodige uurtjes in maar ik had deze al een aantal malen eerder gemaakt en daarna cadeau gedaan. Bij iedere volgende dacht ik: "die wil ik voor mezelf ook nog eens maken" en dat is er dan nu eindelijk van gekomen. Dankzij Corrie dus.

Volgende logje mijn verzameling van speldenkussentjes, mapjes en naaldenboekjes.

ik steek namelijk o v e r a l spelden in ;)

21 Reacties

Geen opmerkingen: