donderdag 14 januari 2010

Twee e-mails

Achter de schermen van nuttig en fraai is er druk e-mail verkeer. Deze week een heleboel mails over en weer met de Timmerwerf over de naderende tentoonstelling en de nieuwste ontwikkelingen hier en daar, de gebruikelijke hulpvraagjes van handwerksters "in nood", een verzoek om een aantal zeer oude geborduurde letters op een souvenir te "ontcijferen" en natuurlijk de gezellige koetjes en kalfjes-berichten.

Ik stuurde Dijn een berichtje met foto en schreef: "zeg Dijn, weet jij wat dit is?"

"Schaartjes…." mailde ze verlekkerd terug (want zij en ik hebben iets met schaartjes) om daarna schuldbewust er achteraan te roepen: "we moeten weer eens updaten, is begin februari goed, want dan kan ik nog een paar steekjes" :)
Eind januari komt er dus een vervolg op de Zuid-westlijn want vanaf begin februari ligt mijn lapje...hier.

Het andere e-mailtje kreeg ik van mevrouw Rafel,ze vroeg of het gelukt was om haar

snoepje van de week nummer vier

te haken. Omdat je dat pas weet als je het ook echt geprobeerd hebt ging ik direct aan de slag. Twee bloemetjes kwamen er uit mijn handen, gehaakt met verschillende haaknaaldjes.

10 Reacties

Geen opmerkingen: