zondag 16 december 2007

Smaakvol

Zo ingetogen als ik meestal ben, zo uitbundig is mijn Boom. In 2005 liet ik jullie mijn nieuwste aanwinsten al zien en daar is sinds die tijd nog meer moois bijgekomen. Nieuw dit jaar zijn twee blauwe ballen; de een met een soort Keuls aardewerkkleurtje en -motief de ander is meer Delfts Blauw.
Ook werd ik door Elise verblijd met een uitbundig hardroze bal die "voor Oma" in turkoise letters uitschreeuwt ;)
Ik ben er de hele dag mee zoet geweest; eerst naar het tuincentrum voor een zak tuinaarde om het ding een beetje stevig in de pot te zetten, daarna mijn handen kapot geprikt bij het bevestigen van de lampjes en toen drie dozen vol met aap, tuinkabouter, slakje, trompet, ridder, sneeuwpopjes, oldtimers, aardbeitje, denneappel, slang, de rest van de flora en fauna, ach je kunt het zo gek niet bedenken of het hangt in mijn boom.

Deze week zag ik zelfs een prachtig uitgevoerde Volkswagen bus in geblazen glas. Hij kostte ruim € 20 en dat vond ik te veel geld voor een kerst"bal", maar mooi was ie wel, zelfs het VW logo was met de hand erop geschilderd.

In ieder geval is het prik-leed nu achter de rug en kan ik met een glaasje wijn van mijn boompje genieten

nog even een close-upje van de omabal

en de twee Liesjes ;)

11 Reacties

Geen opmerkingen: