vrijdag 21 december 2007

Aan een draadje

Soms hangt het geluk van je handwerkje af van een draadje. Wie zich dit logje nog herinnert weet dat ik naarstig op zoek was naar een bolletje DMC nummer 12. Marianne bood ruimhartig haar bolletjes aan en dat vond (en vind) ik reuze lief. Maar juist omdat er zo moeilijk aan te komen is wilde ik Marian’ne natuurlijk niet van haar bolletjes beroven. Ik had al gezocht op de handwerk- en wolbeurs en wist nog twee winkels waar het mogelijk te koop was. Elise heeft voor mij bij de eerste winkel gezocht maar die had het niet, de andere winkel zou ik met een vriendin op ons dagje uit bezoeken. Ook daar kon ik het wel bestellen maar moest dan de hele doos afnemen.

Uiteindelijk kwam ik via een tip van Jessie hier terecht en kon ik de bolletjes bestellen. Zo zie je maar hoe waardevol en nuttig een weblog kan zijn. Dank allemaal voor het meedenken en Marian’ne natuurlijk voor het lieve en zeer gewaardeerde aanbod.

Twee dagen na mijn bestelling lag de envelop al op de mat.
Naar deze twee bolletjes ben ik nu zo druk op zoek geweest, met rechts het allerlaatste eindje draad op de vorige bol.

Angstig als ik ben als het om voorraad gaat heb ik gelijk nog wat meer in verschillende diktes besteld van hetzelfde garen. Op dit moment heb ik het niet nodig maar voor ander witwerk in de toekomst kan het wel eens handig zijn.

dit rolde er verder nog uit de envelop:

Laat de winter maar komen ;)

12 Reacties

Geen opmerkingen: