dinsdag 20 januari 2009

Handwerken zonder grenzen

Het volgende berichtje staat te lezen in Handwerken zonder Grenzen nummer 151 dat eind januari verschijnt:

"Handwerken zonder Grenzen wil zich verder ontwikkelen tot een structureel kwalitatief hoogstaand magazine en heeft gezocht naar een passende formule. In dat kader is door de uitgever contact gelegd met de waarschijnlijk nog bij velen bekende Margreet Beemsterboer.
Zij gaat zich vanaf nu als hoofdredacteur inzetten voor Handwerken zonder Grenzen samen met Ineke Siewertsen, haar collega bij Needles4all "

Dit goede nieuws staat ook te lezen op de weblog van Berthi

"Een grens betekent: tot hier en niet verder. Zonder grenzen kan dus ver gaan, want als je al een grens bereikt, kan die worden verlegd of overschreden. Ik vind het leuk om mijn grenzen te verleggen. Daarbij ben ik altijd op zoek naar traditie, oorspronkelijke handwerktechnieken en nieuwe toepassingen. Handwerk intrigeert mij. De motieven, technieken, het gebruikte materiaal maar vooral ook de mensen die het kunnen maken", schreef Margreet eerder.
Ik kan niet anders dan het volmondig met haar eens zijn en ben blij dat Margreet opnieuw haar grenzen voor ons verlegt samen met Ineke.

Ineke heeft in relatief korte tijd een prachtig "lesgebeuren" neergezet met Needles4all, niet alleen de lessen zijn heerlijk om te volgen maar ook de website is grenzeloos mooi.

Ik kijk met veel plezier uit naar de samenwerking van Margreet en Ineke voor Handwerken zonder Grenzen en weet bijna zeker dat jullie beiden ook onze (handwerk-)grenzen regelmatig zullen verleggen.

Heel veel succes gewenst Margreet en Ineke

24 Reacties

Geen opmerkingen: