donderdag 3 juli 2008

Nuttig en heerlijk

De kabelproblemen zijn weer achter de rug. Gisterochtend kwamen "de mannen" scheppen en ging eerst de straat open, daarna mijn tuin en vervolgens bleek de koppeling tussen ons en hun draadje precies onder mijn heg te zitten. Verkeerd aangelegd ooit, maar niet door mij! Een nieuw stukje kabel en een nieuwe koppeling deden wonderen

Uit blijdschap zet ik hier het gebak vast klaar, pak er gerust eentje:

De maakster van de gebakjes heeft een Flickr fotogallery en de link kwam via Elise die zelf ook af en toe erg mooie en lekkere taartjes maakt. Ze wil deze nu ook proberen. Hoe ‘t moet wordt stap voor stap in de fotootjes uitgelegd.

Omdat het aangename vaak samen gaat met het nuttige hierbij ook een update van mijn laatste Souvenir de ma Vie lapje.
ik pak even mijn map erbij:

Mijn enige kartonnagewerkstuk ooit en reuze handig om alle lapjes mooi plat op te bergen.
Er kan aardig wat in

en er ligt al een flinke stapel Souvenir in delen te wachten op een plekje in de rol.

Deze is er bij gekomen: een lapje met inzetjes, verschillende naden (andere dan in het vorige nuttige lapje), wat splitjes en nog zo het een en ander. Het lapje is nog niet helemaal af maar ik leg het nu even weg tot ik er tijd voor -en zin in- heb.

Het mooie doosje van Gutermann mocht ik hebben. Van mezelf
Ga nou niet met je neus tegen het beelscherm je ogen zitten verknoeien. In het volgende logje komen er details, echt, ik beloof het je ;)

De post bracht gisteren een mooie kaart van Sophie die erg blij is met haar muis uit een eerder logje:

en vandaag kreeg ik uit heel onverwachte hoek post, super lieve "dingetjes" en een gezellige brief.

straks nog wat quilten, een akertje knopen en een zak mest uitstrooien in de tuin, want dat moet toch ook eindelijk eens gebeuren ;)
15 Reacties

Geen opmerkingen: