woensdag 13 februari 2019

Er is nog tijd.....

......om een Valentine puzzle purse te maken. Morgen is het Valentijnsdag en mocht je niet naar de winkel willen hollen om een commercieel ditje of datje voor je Lief te kopen, heb ik wat knutseltips voor jullie. Vorig jaar kwam ik dit leuks op het spoor en heb me er toen een tijdje mee geamuseerd. Waar heb ik het over? Vermoedelijk over een van de oudste manieren om met Valentine je geliefde te laten weten dat je aan hem of haar denkt, de Valentine puzzle purse.
Via internet kun je heel veel oude en nieuwe voorbeelden vinden. Door de link hierboven aan te klikken kom je heel wat te weten over de geschiedenis en hoe ze te maken.....
Mooie voorbeelden ter inspiratie vind je hier: klik Let ook eens op de bijzondere gedichtjes die je vaak langs de randen ziet staan. Er zitten juweeltjes tussen. Zelf ging ik aan de slag met een ouwetje als voorbeeld; ik moet hem nog inkleuren.
De voorbeelden die je op internet ziet kun je het beste zelf opnieuw intekenen omdat ze zich zelden nauwkeurig laten vouwen... Ik wens jullie heel veel liefde toe op Valentijnsdag en heel veel inspiratie met de Valentines Puzzle Purse

3 opmerkingen:

Anny zei

Wat leuk om te lezen. En te maken. Zo’n precies werkje is echt iets voor jou! Bij mij zou zoiets meteen erg scheef worden. Mevrouw Rafel heeft weinig geduld.

Lida zei

Wat leuk! Heb dit jaar alles gebirduurd, maar zal dit opslaan voor volgend jaar, leuk idee! Groetjes
Lida

Ineke zei

Dat vind ik nou erg leuk, want om iets te kopen voor je Valentijn vind ik weer wat te ver gaan.