woensdag 22 december 2010

Bonheur 31

Ik had mijn 40 petits bonheurs, mijn tapisserie-rolletje, al een tijdje niet meer in handen gehad. Dat krijg je met zoveel projecten in theedoeken en daarnaast drie cursussen die ook het nodige huiswerk vragen.
Vrijdag keek ik uit naar lang weekend "Aan de Tapisserie-rol" maar er bleek nog een deadline die ik vergeten had: oud goed
Toch vond ik de afgelopen dagen tijd om zo nu en dan aan de slag te gaan met het rolletje.
De laatste keer dat ik het hier liet zien was op 3 juli en ik schreef toen dat ik aan petit bonheurtje 23 zou beginnen.
Inmiddels ben ik bezig met klein geluk nummer 31, nog negen te gaan dus en ik vraag me ondertussen af of ik hierna de rest van het rolletje linnen niet verder in zal gaan vullen met 'eigen' patroontjes die ik vast wel ergens in een boek heb staan.
zo zien mijn gelukjes er vandaag uit, tamelijk happy, nietwaar?
Een leuk werkje voor tussendoor, je legt het makkelijk weg en gaat ook weer even vrolijk verder in een volgend vrij momentje.
Ik denk dat ik de komende dagen nog heel wat gelukkige momentjes "Aan de rol" ga ;)

Geen opmerkingen: