maandag 25 februari 2013

een nuttig dagje

Wat zit ze toch te doen daar, we zien haar zo weinig. Ik kan me voorstellen dat jullie me een beetje stilletjes vinden op het moment. Er wordt hard gewerkt. Niet alleen aan mijn DMC kleurtjes en mijn oud goed quilt, of aan mijn nieuwe projectje wat ik er nog snel tussendoor wilde doen en waarover ik later deze week - of de volgende - iets meer kan vertellen en kan laten zien, maar vooral aan mijn Huswif in wording. Het is zó leuk om te doen en zo inspirerend om de vorderingen van de mede-'huswiffers' bij de Yahoo-groep te volgen en zoals je ziet wordt het niet alleen een nuttig exemplaar maar ook een fraai. Ik naaide een gekocht monogram op en maakte er zelf nog een paar bij. Mijn garen kreeg een handig plekje. en het oude fragmentje in sneewerk wat ik ooit van Betty kreeg, siert het zakje waar de garens in passen. Wat een haast, denken jullie misschien maar dat heeft een reden: Op 13 maart ga ik naar Velp, ik heb me aangemeld voor het nuttige dagje wat bij Inx-tenzo gehouden wordt. Nu heb ik toevallig wat 'voorkennis' en het is me ingefluisterd dat het een geweldig dagje gaat worden. Iedereen die meedoet aan het Huswif project kan zich aanmelden. Voor mij is het een heel eind met openbaar vervoer, maar dit dagje laat ik echt niet aan me voorbij gaan. Ik werk daarom nog even door aan dit en dit

16 opmerkingen:

Annelies zei

Ik kan me voorstellen dat je hier aan wilt blijven werken. Zoveel variëteit en zo mooi !

Corina zei

oh, dit is zeker heel erg fraai!

Jeanny zei

Ik zie iets heel moois 'in wording'.
Lieve groet.

Anoniem zei

Wow, wat een mooie steekjes allemaal!!

Johanna Zweden zei

Wat schitterend , zit er vol bewondering naar te kijken
en wat word je lap leuk met alle DMC kleurtjes
Fijne dag groetjes Joke

BASJE zei

Bezige bij , je bent er een van 100 procent, Ga heerlijk genieten in Velp en dan vergelijken en alles leuk vinden, Blije dag voor jou Basje1218

GRANNY'S HOUSE zei

Wat wordt het toch mooi, ik kan zo genieten van jou mooie fijne handwerken.

Groetjes
Ines

betty prins zei

Ohh, wat mooi!!!!
je monogrammetjes, je geruite naamlabel en natuurlijk het mooie oude franse stukje sneewerk!!! Wat past het er mooi bij!
En wat een fijn vooruit zicht, dat dagje Velp!

Monica zei

Oeps, je maakt mij zeer nieuwsgierig naar dit projectje, het ligt op het stapeltje van 'aan beginnen' Na jouw verslagje misschien even naar boven schuiven..:-)

Willy zei

Ik zie veel moois en ben heel benieuwd naar het totaalplaatje.

Gerard zei

Helaas zal ik schitteren door afwezigheid in Velp; want het is toch iets te ver weg, maar ik zou het erg leuk vinden om er te zijn en de andere "huswiffen" te zien en met de maaksters te praten over hun exemplaar. Ik ben pas bijna klaar met pagina 2. Het staat op al mijn blog. Wat zijner toch een mooie oude stukjes handwerk bij vele maaksters van zo'n huswif. Op volgende brocantes en rommelmarkten ga ik daar naar op zoek!

Anoniem zei

Wat mooi allemaal Marcella.Kan me voorstellen dat je hier aan blijft werken.
Heel veel succes en handwerkplezier.
groetjes,Truus uit Drenthe

Chris zei

Wat zal het Fraai zijn als het helemaal af is. Ik vind al die onderdeeltjes die je laat zien nu al zo mooi. Heerlijk vooruitzicht, die 13e.

Guusje, zei

O wat ziet hij er prachtig uit. Ik moet er nog aan beginnen, de huswif dan, ik zie zoveel moois als ik het patroon zie en bekijk en allemaal zo mooi. Volgende week op zoek naar witte katoen en knoopjes dan kan ik ook aan de slag ermee.

Unknown zei

Je mag wel zeggen héél fraai!!! Tjonge wat mooi!! Ik ben ook reuze benieuwd naar 13 maart. Ik heb me slabbetje al ingepakt want het zal kwijlen worden van al dat moois.

Anny zei

War maak je ons toch nieuwsgierig. En 't is allemaal zo mooi.