zondag 24 maart 2019

uitgebreid

In de afgelopen maanden heb ik zo nu en dan een klein breiwerkje gemaakt uit het boekje Quaker Pinballs van Erica Uten. Onder het mom 'verzamel ze allemaal' heb ik alle lapjes uit het boekje gebreid en daarna nog een paar extra. Gewoon omdat ik niet kon stoppen.
Het is nu al een pláátje, vind ik. Als ze straks allemaal twee aan twee aan elkaar zijn genaaid en opgevuld tot pinballetjes laat ik ze nog eens zien.
het is een duur boekje geworden, Erica Uten lees ik via Yvonne Philippa

6 opmerkingen:

Licia Huizer zei

zo mooi en dat op van die dunne naaldjes !!

Jeanny zei

Heel leuk gedaan !

kaneeltje zei

Wat een heerlijke regenboog aan kleurtjes!
Ben benieuwed hoe ze eruit zien als ze allemaal af zijn, dus hup hup.....

yvonnep zei

Fantastisch Marcella... mooie kleuren en leuk werk.... ik wilde ook, zocht naar het boek en vond dit:
https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B01K3ONN6K/ref=sr_1_1_olp?keywords=Tokens+of+love+Erica+Uten&qid=1553514207&s=gateway&sr=8-1
wees er dus naar zuinig op...

Anny zei

Ach ja, een verzameling wil je compleet hebben. Geweldig Marcella!

Willy zei

Een prachtige verzameling lapjes heb je gebreid.