dinsdag 24 december 2013

Eventjes Rust

Het waren hectische weken en sinds vanmiddag heb ik eindelijk een beetje een kerstgevoel. De boodschappen zijn 'binnen', de laatste kerstpost verstuurd, de boom brandt gezellig en staat heerlijk in al haar kleurigheid te pronken. Ik prik zo nu en dan een steekje en voel me tevreden. Ik wens alle bloglezers van Nuttig en Fraai mooie, warme en gezellige kerstdagen in gezelschap van familie en/of vrienden. Maak het feestelijk met elkaar en geniet! Ik zie jullie graag na de kerstdagen weer terug op Faceboek of hier bij N&F

13 opmerkingen:

Jeanny zei

Voor jou en je naasten ook fijne dagen en alle goeds voor 2014.

Annette zei

Fijne dagen! En een goed 2014!

Guusje, zei

Ook voor jullie hele fijne Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2014.

Anoniem zei

Dank je wel en ook voor jou en je familie goede Kerstdagen en een voorspoedig,gezond,gelukkig en creatief nieuw jaar.

groetjes,Truus uit Drenthe

Phebe and Jane zei

Ik wens jou en je gezin heel fijne feestdagen toe!
Groetjes,
Marian

Anny zei

Fijne feestdagen! Anny.

Anoniem zei

Jij ook heel fijne Kerstdagen toegewenst! Lekker genieten en uitrusten! Lieve groet!!

Lida zei

Fijne Kerst,
Lida

Tilly zei

Fijne feestdagen toegewenst!
groetjes Tilly

Noor zei

Fijne Kerstdagen Marcella! Warme groet, Noor

Erna zei

Fijne dagen ..
Liefs
Erna x

Johanna Zweden zei

jij ook nog een hele fijne dag en voor 2014 een heel gelukkig en gezond en liefdevol jaar

Liefs Joke

Marjan zei

Een fijne kerstdag verder, Marcella, en alle goeds voor jou en de jouwen in 2014!