dinsdag 31 december 2013

bijna een nieuw jaar

Nog even en het oude jaar maakt plaats voor het nieuwe. Vorig jaar maakte ik rond deze tijd een zakje voor het nieuwe jaar met allerlei gelukssymbooltjes er op geborduurd. In de loop van het jaar werd het zakje gevuld met allerlei - meest handwerkgerelateerde - dingetjes die er op mijn pad kwamen. Ik kreeg een handgemaakt boekje met handige envelopjes waar ik de kaartjes voor tentoonstellingen en beurzen in bewaarde, ik kreeg twee kleine stukjes naaldkant toegestuurd en zo kwam mijn zakje langzaam vol met de aangename herinneringen van 2013. Gisteravond maakte ik opnieuw een zakje, nu voor 2014. Ook hier heb ik kleine gelukssymbooltjes op geborduurd, een mens blijft hopen, nietwaar? ;) Vanavond maakt het oude jaar plaats voor het nieuwe en vanaf morgen ga ik ook dit zakje vullen, te beginnen met de kurk waarmee wij het nieuwe jaar zullen inluiden.

18 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuk zakje en wat een leuk idee. Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2014 toe.

Joke zei

Wat een mooie manier om goede herinneringen te bewaren. Wens je een goed 2014!

Evelyne zei

Wat een leuk idee!
Ik hoop dat het zakje te klein wordt voor al je geluk momentjes.
Wens je dan ook een gelukkig 2014.

Lieve groetjes, Evelyne

AnitaS zei

Wat een leuk idee. Ik hoop dat er in 2014 heel veel mooie dingen in komen. Prettige jaarwisseling en een heel gelukkig 2014.

Anoniem zei

En zo komen er steeds weer herinneringen boven als je de inhoud van het zakje bekijkt-prachtig idee.
Voor jou en je familie een goed uiteinde en een goed begin met veel mooie momenten.
Dank voor alle mooie en leerzame verhalen van het afgelopen jaar.
groetjes,Truus uit Drenthe

Francis Gortmaker zei

Wat een lief tasje en wat een goed idee om mooie herinneringen zo te bewaren. Veel goeds voor 2014! Groetjes, Francis.

Hilde zei

Zo'n tasje wordt waardevoller met de jaren...
Alle goeds voor 2014!

Anoniem zei

Niet alleen heel erg mooi, maar ook heel erg bijzonder om op deze manier de mooie herinneringen aan een jaar te bewaren en koesteren! Fijne jaarwisseling!!

Made by Meet zei

Geweldig idee zo'n zakje en het ziet er zo schattig uit! Ik hoop voor je dat je in 2014 een heleboel geluks-dingetjes mag ontvangen! Fijne jaarwisseling en tot 2014! groetjes Meta

Jeanny zei

Schitterend idee en nu maar hopen dat het uitpuilt op het einde van het nieuwe jaar ;-)
Fijne jaarwisseling.

Gerard zei

Goed idee! Goed voornemen! Ik wens je een prachtig nieuw jaar toe met vele creatieve ideeën, momenten en ontmoetingen. Dat het 201#4 zakje gevuld mag worden met allemaal mooie herinneringen!

Anny zei

Natuurlijk hoop ik dat je zakje gevuld gaat worden met geweldige herinneringen.Leuk om te horen dat Sophie al net zo'n gepassioneerde handwerkster is als heer oma! Een rustige jaarwisseling! (Er schiet hier net een vuurpijl langs m'n raam.)
en alle goeds voor 2014. Anny.

Erna zei

Wat een leuk idee...Fijne jaarwisseling en en heel goed 2014 toegewenst.
Liefs
Erna

Lida zei

Wat een leuk en origineel idee! Ik heb daarvoor een doosje in de vorm van een hart gereserveerd en zal hopelijk de kurk niet vergeten!
Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor jou en iedereen die je liefhebt, groetjes
Lida

Corina zei

wat een leuk idee om zo een herinneringen tasje te maken! De beste wensen voor 2014!

Monica zei

Marcella, wij wensen jou en je gezin een schitterend en creatief 2014 toe.

lheurebleue zei

wat een heerlijk tasje met een heerlijke inhoud (heb ik hetzelfde Franse boekje met deze motieven?)
ik hoop dat 2014 voor jou en de jouwen wordt zoals dit tasje: vol zelfgecreeerd EN door anderen veroorzaakt geluk!

Jantine zei

Wat een geweldig leuk idee! Ik hoop dat er dit jaar ook weer veel leuke dingen in mogen komen!