dinsdag 22 juni 2010

Theedoeken en andere verhalen

Vandaag laat ik voor de derde keer mijn Albert-Heijn doeken zien. Begon ik aanvankelijk zeer enthousiast met Een Zeer Uitgebreide bedoeld om -als hij klaar is- een van de vele handwerkprojecten in op te bergen, al snel bedacht ik me dat het leuk was als ik en nog eentje bij zou maken ditmaal voor mijn moeder die vandaag jarig is.
Het ligt voor de hand dat laatstgenoemde prioriteit kreeg. Ik heb hem al een tijdje af en straks pak ik hem in een mooi papier met strik in. Maar niet voordat ik hem hier nog even laat zien natuurlijk:
De andere theedoek kreeg ook nog een klein stukje erbij
waardoor het geheel er nu zo uitziet:
Voorlopig tenminste, ik vroeg namelijk aan de handwerkvriendinnen of zij vonden dat er nog meer op de lap moest als het laatste stofstaaltje er op was geborduurd. Het leek wel een spreekkoor:"JA". Van je vriendinnen moet je het maar hebben ;)
Eerst ga ik nog wat anders doen, één van de twee zakdoekjes die ik deze week kocht heeft een kleine beschadiging:
die ga ik eerst herstellen, ik heb het alvast opgespeld om beter te kunnen zien hoe ik dat ga aanpakken.
Mijn naaietuitje ligt er al klaar voor
Fijne dag allemaal en kijk ook even bij Dijn voor nog meer theedoeken nieuwtjes
dag,dag

Geen opmerkingen: