maandag 1 maart 2010

En wat nu ?

Dit wordt een gemakkelijk logje.
Ik laat wat zien, stuur jullie door naar een ander en dat is het dan zo’n beetje:)
Vorige week was ik op bezoek bij een collega weblogster en daar zag ik een kaartje met wat draden en de vraag of iemand wist wat het was.

Ik wist het niet en ging aan de slag: kaartje gemaakt, draadjes gezocht en daarna een minuut of vijf gepriegel. Poging een mislukte maar poging twee bleek succesvol, er verscheen een min of meer keurig koordje. Ik moet nog even oefenen.
Vandaag onthulde zij hoe het nou zit met die draadjes en dat kaartje.

wil je ook een koordje weven dan legt MariecusBruyn je dat haarfijn uit.

Eerder liet ik hier een gevlochten koordje zien. We kunnen nu dus variëren welke techniek we gebruiken als we een koordje nodig hebben.

21 Reacties

Geen opmerkingen: