woensdag 23 december 2009

Feest

Nog een paar dagen en dan is het kerstmis. Dagen die voornamelijk gevuld zullen worden aan bezoekjes aan de supermarkt, poelier, slager afgewisseld met de laatste h.h. dingetjes om het huis zo mooi mogelijk te laten stralen met de kerst.
Ik hoop dat er zo nu en dan ook nog een minuutje overblijft voor een steekje of twee maar daar zal het dan wel bij blijven vermoed ik.

Mijn rijtje kerstkaarten groeit met de dag en in deze dagen vind ik het altijd een verrassing wat er op de mat ligt als ik de brievenbus hoor rammelen. Zelf stuurde ik er ook een heleboel en de meeste daarvan zullen inmiddels hun bestemming wel bereikt hebben.

Hartelijk dank voor al jullie papieren en digitale kerstwensen en heb je geen persoonlijk kaartje van mij ontvangen dan wens ik jullie hier



Fijne kerstdagen en een

Gezond, gelukkig en goed (handwerk-)jaar

22 Reacties

Geen opmerkingen: