woensdag 24 december 2008

Bijna Kerst

Nog even en het is kerstmis. Vandaag heb ik al een heleboel "laatste dingetjes" geregeld en er zijn hier en daar nog wat losse eindjes maar vanavond ga ik lekker genieten.
Genieten van ons huis dat heerlijk naar kerstgroen ruikt, de glans van de lichtjes in de boom en van de kaarsjes en ook van een mooi kerstconcert. Ik stel me voor dat ik een handwerkje erbij neem en heerlijk in alle rust -glaasje erbij- vooraf ga genieten van de drukte van morgen.

Morgen zijn we gezellig met de familie bij elkaar en gaan dan lang aan tafel, we hebben een goed gesprek, koken samen, maken plezier en genieten van ons kleine Sophietje dat voor het eerst de kerst mee viert.
Omdat er ook logees zijn ben ik er de komende dagen even tussen uit. Daarna meld ik me weer om het oude jaar uit te luiden en het nieuwe jaar te verwelkomen. tot dan!

Ik wens alle lezers warme en feestelijke kerstdagen toe

Maak er samen een gezellig en mooi feest van

21 Reacties

Geen opmerkingen: