donderdag 8 mei 2008

Rood, kleiner, klaarst

Ik had nog wat speldennieuws beloofd.

Waar waren we gebleven…oh ja

De achter- en binnenkantjes van het rood: dit bijvoorbeeld is de binnenkant van het rechtermapje

en zo ziet de achterkant van het linkermapje eruit:

Ik maak ze ook kleiner: Deze hangt al een aantal jaren aan mijn sleutelbos

Aan mijn fietssleuteltje te zien is dit een flinke uitvergroting van de werkelijkheid, het speldenkussentje is in werkelijkheid niet groter dan 2cm². Nog wel bruikbaar alhoewel de relatie sleutelbos-spelden een tikje vreemd is ;) Ik heb zelf eerlijk gezegd nog nooit een speld nodig gehad tijdens het fietsen of behoefte gehad aan een speld bij het openen van mijn voordeur.

Nog kleiner en absoluut onbruikbaar is deze:

Zij bungelt al jaren aan mijn telefoon. De maat?

Ik durf het bijna niet te zeggen 0.8 cm²
De schaar is evenmin van enig nut ;)

En dan zijn we zo langzamerhand aan het eind van de speldenstory. Kom nog een terug, bijvoorbeeld om Sophietjes eerste handwerkpakketjes te zien, of haar nieuwe dekentje of de Biedermeiermerklap die alweer gegroeid is of het Portugese zakdoekje. Er is weer genoeg te beleven de komende tijd.
Maar eerst ga ik lekker van de zon genieten!

22 Reacties

Geen opmerkingen: