maandag 5 november 2007

Een Nuttig Ding

Ik ben lekker bezig met mijn lapjes. Het is knippen en plakken deze keer en voor een nette handwerkster als ik is het heel wat om lapjes uit te knippen en op te strijken met plakvlieseline. Eigenlijk zou ik alles moeten plakken en dan lekker met de naaimachine heen en weer de lapjes er op vast prutsen. Zo ver is het gelukkig niet met mij gekomen, de helft van de lapjes heb ik netjes omgevouwen en onzichtbaar geappliceerd en de rest ben ik alsnog met vlieseline en strijkbout te lijf gegaan. Ik heb nu alle deeltjes in concept klaar en ben nu druk bezig om het op te naaien en van siersteekjes te voorzien. Met de hand natuurlijk, wat dacht je wel ;)
Ondertussen overleg ik per email met Anny, mijn medecursist over onze vorderingen.
Wat is het jammer dat ik niet alvast een voorproefje kan laten zien van het wandkleedje voor de babykamer van Elise.

Om niet opnieuw een fotoloos logje te presenteren heb ik een foto van een van mijn Nuttige Dingen gemaakt. Het is een nuttig handwerkapparaatje en ik kocht het in een doosje met de handleiding erbij. Het is gemaakt in Engeland en ik heb het(nog) niet geprobeerd.

iemand enig idee wat het is ?
17 Reacties

Geen opmerkingen: