donderdag 8 maart 2018

geluk zit in een klein doosje

Soms zit geluk in heel kleine dingen....herinneren jullie je dit boekje nog?
. Jaren geleden gestart en nog niet zo heel lang geleden aangevuld met de 35 nieuwe kleuren mouliné van DMC. Omdat het een heel gedoe was om 'de boel bij elkaar te houden' vond ik dat er een doosje omheen moest.
Nu ben ik niet heel handig met kartonnetjes en lijm dus ik stelde het doosjesmaken nog even uit...tot.... de aardige meneer van de post een pakketje kwam brengen. Ik had een handwerkgereedschapje gekocht en de verkoper had het in een prachtig donkerblauw doosje gestopt voor de verzending.
en je raadt het al....laat mijn boekje daar nu helemaal precies in passen....alsof mijn boekje voor zijn doosje was gemaakt! Nu nog een handigheidje om het boekje er niet uit te hoeven schudden...ik borduurde een liftje met mijn initialen en kijk....
het boekje past er precies in, óp het liftje.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterende afwerking van een fantastisch project.
Gefeliciteerd!

Anoniem zei

Geweldig. Je weet dat toeval niet bestaat..

Gerda

Annelies zei

Een waar schatkistje !

Jeanny zei

Prachtig gemaakt !

betty prins zei

Perfect Marcella, wat een mooi doosje..

Lida zei

Wat leuk en het moest zo zijn! Een perfect afgewerkt geheel! Daar kan je van blijven genieten! Groetjes
Lida

AUKJE zei

Wat is dit doosje mooi 😍wat mooi gemaakt

Guusje, zei

Wat geweldig het doosje is ervoor gemaakt. Prachtig.

Simone zei

Prachtig schatkisten!

kaneeltje zei

Wat een geluk dat dat doosje op jouw pad kwam. Jij leverde weer een prachtige deksel en een prachtig werkstuk af.

Anny zei

Oh, zoiets van: ik zou je het allerliefste in een doosje willen doen... En dan telkens even kijken...

Yvonne philippa zei

Schitterend

Truus zei

Maar goed dat je het steeds hebt uitgesteld want nu heb je een prachtig doosje en helemaal naar je zin gemaakt. Een schitterend geheel geworden!
Gezellige zondag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

Prachtige doosjes... Wat kun je soms genieten van een onverwachte ingeving hè?! Jou kleurenkaart en het doosje horen gewoon bij elkaar... De bovenkant is ook mooi geworden...*Ü*...