vrijdag 13 november 2009

Dromen

Stiekem droom ik er wel eens van, dat ik mooie sokken kan breien zoals Yvonnep bijvoorbeeld.
Gisteren zag ik een voor mij nieuw tijdschrift, Verena, een special van Burda met daarin een reis om de wereld in 80 sokken.Voor mij ligt nu deel een met daarbij de eerste 20 sokken uit...Europa

Er zitten juweeltjes bij zoals deze uit Rusland

en wat dacht je van deze slofjes uit Kroatië

en dit prachtige rode paar uit Letland

In het blad staan twintig patronen van stoere, robuuste, uitbundige en kleurige tot elegante sokken en zonder uitzondering geldt dat ze tot in de puntjes zijn afgewerkt met mooie hieltjes en fraaie boordjes.

Voor mij blijft het even bij dromen want ik heb op dit moment geen tijd om sokken te (leren) breien. Daarom kocht ik voor een paar piep-piepkleine voetjes deze schattige vilten slofjes op de kerstmarkt van de Noorse Zeemanskerk.

Morgen ga ik leren smocken, kijk en daar heb ik nou wel tijd voor :)

Fijn weekend allemaal!

26 Reacties

Geen opmerkingen: