woensdag 4 november 2009

Filetlapje, II

Nu we toch nog helemaal in zakdoekjes en filet-sferen zijn laat ik ook nog maar even mijn inmiddels ver gevorderde filetlapje voor mijn Souvenir zien. Hier liet ik jullie het prille begin zien en daarna kreeg ik een klein stukje ander filet toegestuurd wat resulteerde in het zakdoekje dat je nu op de website van Hankies4all kunt zien, ergens halverwege het verslag over de al veel genoemde en geroemde Hankies-dag.

Tussen de bedrijven door frutselde ik aan mijn grotere filetlapje, zocht naar patronen die er ook niet al te veel waren en besloot uiteindelijk om dan zelf maar wat te "rommelen".

Ik begon met een randje rondom, toen een rozenpatroontje met in het midden een hart, gevolgd door een aantal verschillend ingevulde vierkantjes, de open gebleven ruimte gebruikte ik voor twee mooie en grote monogrammen.

ik heb het lapje voor de foto even in mijn souvenir gespeld en ga nog bedenken of er nog iets bij moet en zo ja wat dan.

Daarna is het een kwestie van een tule randje er aan zetten en dan kan ook dit lapje...aan de Rol.

19 Reacties

Geen opmerkingen: