donderdag 2 mei 2019

klosjeshouder

Via Facebook begreep ik dat er vraag is naar een kloshoudertje dat ik jaren geleden maakte.
Ik gebruikte oude stofjes, Franse Kelsch voor de ruitjes en oud linnen, ik ben er al jaren zelf erg blij mee en het is goed in gebruik. Ter gelegenheid van een bijeenkomst van maaksters van een huswif naar een patroon van Margreet Beemsterboer, ( dat patroon is nog steeds te koop) maakte ik een klein cadeautje voor de deelnemers in de vorm van bovenstaand patroontje. Dat was in 2013 en inmiddels wil ik het patroontje ook wel met mijn lezers delen. Heb je belangstelling stuur me dan een mailtje met het verzoek om de pdf door te sturen. Mijn mailadres is marcella@kabelfoon.net Het kan even duren voor je de pdf hebt, want ik weet niet hoe druk 't nu gaat worden :) Mijn huswif met dezelfde leuke ruitjes vind je Hier

2 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een leuke klosjeshouder!

Truus zei

Leuk is je klosjes houder met de kleine borduurtjes aan de zijkanten.
Heb ooit eentje gemaakt van quiltstofjes waar de klosjes rondom in een soort vakje lagen. Alleen is die veel groter dan deze van jou. En jouw klosjeshouder is handiger om mee te nemen.
Dit ken je vast ook wel.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe