vrijdag 12 september 2014

Morgen

Zijn jullie al helemaal 'bij' met alles in en rond de eerste e-Cursus Marken? Eerlijk gezegd, ben ik dat zelf nog niet helemaal, maar dat kan ook niet anders als je het hele voorjaar en de zomer werkt aan het vervolg. We horen regelmatig berichtjes dat er met spanning wordt uitgekeken naar de tweede e-cursus Marken waarin niet het leren van de technieken centraal staat, maar het maken van een Pronkrol. Dat alles natuurlijk helemaal in Marker stijl. Gisteren werd de laatste hand gelegd aan de eerste les en kreeg ik als eerste mijn versie in de mailbox. Eerlijk gezegd was ik er superblij mee, het is zo leuk om al die blaadjes uit de printer te zien rollen; het ziet er zo anders uit 'in druk' dan op het scherm. Straks ga ik alles in mapjes doen en dan kan ik voor het eerst bladeren in de nieuwe cursus. Morgenochtend gaat voor jullie het Marker lesdoosje open en vindt ieder die zich heeft aangemeld èn heeft betaald de cursus op de virtuele mat. Wie zich ondertussen heeft bedacht en toch wil meedoen, kan zich nog altijd opgeven. Dat kan hier: klik,klik Wij zijn natuurlijk héél benieuwd hoe deze eerste Pronkrol les bij jullie ontvangen wordt.

18 opmerkingen:

betty prins zei

Wat spannend allemaal Marcella, natuurlijk wordt dit weer een pracht pronkrol!
Heel veel succes!

Anny zei

Dat kan niet anders dan dat het een fantastische pronkrol wordt. Gefeliciteerd met dit leuke succes. Altijd fijn om je werk netjes in druk te zien

kaneeltje zei

' Bij' ben ik absoluut nog niet maar om nieuwe informatie te krijgen wel ! Ben benieuwd wat jullie allemaal bedacht hebben.....wat ik er mee ga doen dat borrelt langzaam op. Zit nu nrt in de zomerpost, wil dat Franse speldenkussentje nog doen.......dus komende wintermaanden hoef ik me niet te vervelen :)

kaneeltje zei

Ze zijn er ! Zie net dat mijn vorige bericht dat ik net plaatste ( 13 september ongeveer 6.15 uur) vermeld staat als 12 september 21.15 uur.....raar.....want toen was ik geeneens thuis. Ga ze nu lekker inkijken.....

kaneeltje zei

Voor mij kan het al niet meer stuk ! Vond jouw pakdoek met dat varkentje zo leuk en nu zit het patroon van het vernaaide lint er al bij, wat leuk ! Jullie geven zoveel informatie dat ga ik langzaam aan deze week op mijn gemak lezen en bekijken......

Rina zei

Wat een mooie projecten zitten er weer in de eerste les. Schitterend. Ik wil meteen aan de slag.

foekie's fashion zei

Ik heb hem binnen! Ziet er weer fantastisch uit! Groetjes van Joke

Lida zei

Heb hem net geopend en doorgebladerd en het begint meteen te kriebelen! Wat laten jullie weer veel moois zien en weer een heldere uitleg, al ga ik er nog niet meteen aan beginnen, ik verheug mij er nu al op! Ook de extra's zijn weer om te smullen!
Bedankt, groetjes
Lida

marian'ne m zei

Vannacht al kunnen openen, wat een werk weer. Zo mooi gedaan, wederom bedankt !

Tony zei

Hallo Marcella. Het ziet er weer prachtig uit. Groetjes Tony

Anoniem zei

In een woord geweldig!
Mijn complimenten,ook aan Margreet.

Groetjes Giel.

Truus zei

Heb net alles doorgelezen en het is weer geweldig--al die informatie en duidelijke uitleg!
Heb ook nog niet alles van het eerste deel gemaakt,maar het is alleen al door de bijkomende informatie een geweldig iets om te hebben als je geinteresseerd bent in klederdrachten.
Bedankt Marcella!
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Villa Zeezicht zei

Oh, wat geweldig mooi allemaal, ik zou graag mee willen doen maar.. helaas ontbreekt me momenteel echt de tijd! Super dat je dit allemaal doet, en heel veel plezier met de komende cursus!

Anoniem zei

Wat ziet het er weer super gaaf uit.
Dank je wel
Anja.

Carla zei

Het ziet er allemaal bijzonder mooi en verzorgd uit!
Dit is weer genieten! Heel erg bedankt voor al het werk wat je hier in stopt!

Lieve groet uit Purmerend.

Carla Beemsterboer.

AnitaS zei

Het is een prachtige eerste aflevering. Maar eerst nog een paar dingen uit het eerste deel maken. De biscornu is in ieder gval af.

Chris zei

Ik kan me voorstellen dat iedereen met spanning uitkijkt naar de mail met de cursus. Knap hoor, om dat voor elkaar te brengen. Ik denk dat het allemaal prachtig handwerk gaat worden.

Elza zei

Wat prachtig allemaal ik geniet zo van al dat moois.