woensdag 19 augustus 2020

stil hier....

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje poste op Nuttig en Fraai. Blogger heeft een nieuwe layout en voor de tweede keer in mijn bijna 15 jaar bloggen ben ik de klos...Niet een leuke garenklos, maar Blogger werkt weer eens tegen. Een foto plaatsen lukt niet, ook niet in de oude setting. "door server geweigerd" zegt een nors bordje....

Mijn server staat wel toe dat ik dezelfde plaatjes op Fb plaats, aan mijn server zal het dus niet liggen....

De helpdesk is een ondoorzichtige brij aan berichtjes en niet erg toegankelijk, wel zie ik dat er meer mensen tegen dit  probleem aanlopen.  Voor nu geef ik het op...

als je me mist: ik ben ook op Fb te zien, met een korter verhaaltje en voorlopig met dezelfde foto's die ik hier ook geplaatst zou hebben. Je vindt me onder mijn eigen naam.  Wel even vriendjes worden als je dat nog niet bent ;) 






9 opmerkingen:

Sophie zei

I am not on FB and don't want to be, I boycott FB as everybody should.

MarianneP zei

Ik heb ook een poging gedaan . Plaatje staat er wel maar het formaat is nog niet goed. Ik heb via de drie puntjes rechts boven in de taakbalk een foto kunnen plaatsen. Hoop dat het jou ook lukt het is zo’n puzzel als de hele boel weer verandert

Truus zei

Wat een vervelend gedoe allemaal.
Blog wel niet,maar na een update is bij mij ook van alles veranderd.
Gelukkig kan ik wel gewoon op mijn fb-site van alles plaatsen.
Zal je een vriendschapsverzoek sturen-kleine aantekening...mijn fb-naam is anders en de initialen zijn T.H.
Dit heeft zijn redenen-sorry.
Rustige avond
groetjes, Truus uit Drenthe.

Marlien zei

Gek, ik krijg de plaatjes er wel op, al moet ik ze 2x verkleinen, maar de teksten komen niet zoals ik wil.
Het zullen wel kinderziektes zijn.
Jammer dat blogger ons niet goed op de hoogte houdt.

quiltingmieke zei

piep
meid met een appje dat je koopt gaat het zo
makkelijk.. gebruik het al
heeel lang.
BlogtouchPro

knuf

Lida zei

Hoop dat het snel wordt hersteld!
Groetjes
Lida

kaneeltje zei

Ik heb geen moeite met blogger al was de omschakeling wel even wennen.

marcella zei

@Kaneeltje, moeite heb ik er ook niet mee, alles wijst zich vanzelf. Bij mij was er bij het overzetten achter de schermen bij Google iets niet goed gegaan waardoor ik geen toestemming kreeg van de server van Blogger om foto's te plaatsen. Google heeft dat probleem ergens bij hen opgelost en nu werkt het wel. Tegelijkertijd met mijn melding was er een algemene storing bij Google waardoor gedacht werd dat het daar aan lag. Toen die opgelost was en het probleem bleef bestaan is men gaan zoeken. Op zich kan ik prima uit de voeten met het nieuwe programma.

Waltraud zei

Hey echt schön mal wieder war von dir zu hören.Hoffe dir geht es gut.Wie lief es beim automotive ethernet interoperability bei dir?Liebe Grüße Waltraud