maandag 31 augustus 2015

Marker dagen in Heemskerk

Ook al liet ik de laatste tijd vooral kruissteekjes en samplers zien, dat wil nog niet zeggen dat er aan de Marker Pronkrol niet hard gewerkt wordt. Dit was de stand van zaken in april op de cursistendag op Marken. Meer dan goed bezocht en een mooi feest om met plezier op terug te kijken. Daarna begon het 'gewone' leven weer met natuurlijk ook de nodige handwerkuurtjes. Vanaf september worden de Markerdagen in Heemskerk gehouden, dagen waarop de e-cursisten zowel van de eerste als van de tweede e-cursus Marken langs mogen komen om hun werk te laten zien, eventuele Marker-probleempjes op te lossen met hulp van Margreet of mij en om - zo nu en dan - iets nieuws te leren of te zien. De dagen zijn interessant voor wie een witwerksampler maakt, voor de handwerksters die kiezen voor de projektjes en natuurlijk ook voor diegenen die "aan de Rol" zijn gegaan Ondertussen werk ik natuurlijk door met het aan elkaar zetten van de losse onderdelen van mijn Pronkrol. Er moet natuurlijk wel iets te zien en te vertellen zijn daar in Heemskerk ;) In het voorjaar op Marken was alles nog provisorisch geregen en nu.....nu zit er inmiddels zo'n zes meter met tussenzetseltjes 'Aan de Rol'. Een hele klus nog, dat aan elkaar zetten en er is zóveel mogelijk aan technieken en materialen. Ben je e-cursist en heb je zin om op één van de Marker dagen te komen? De dag in september is al een tijdje helemaal volgeboekt, maar voor de overige dagen zijn er nog plaatsen..... Aanmelden kan via Needles@work en wie weet zien wij elkaar de komende winter?

5 opmerkingen:

Anny zei

Zes meter! Marcella, wat een pracht!

Truus zei

Dat is al een hele lap aan t worden--mooi wordt dit Marcella!
Een gezellige dag op de bijeenkomst.
groetjes,Truus uit Drenthe

marijna zei

Wat ziet het er allemaal mooi uit!

Guusje, zei

Het is een prachtige rol.

Corrieneeltje zei

Dag Marcella, ook hier vind ik weer als vanouds jouw handwerken. Prachtig en kunstig handwerk en dan lees ik over een cursus in HEEMSKERK| Mijn geboorteplaats en die naam roept natuurlijk altijd iets in me op, erg leuk om te lezen dat daar zulke creatieve cursussen worden gegeven.